Kvalita
Společnost Foxconn zavedla systém řízení kvality v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015, který nadále udržuje a neustále zlepšuje s cílem uspokojit potřeby všech svých zákazníků současných i budoucích.
Politika kvality
Politika kvality společnosti je důležitým nástrojem řízení společnosti. Vychází z celopodnikové strategie, obchodních vizí a poskytuje rámec pro stanovení cílů kvality. Je založena na naplnění následujících principů:
- Uvědomit si kvalitu poskytovaných produktů a služeb jako jednu z hlavních faktorů konkurenční výhody naší společnosti. Spokojenost zákazníků je naší nejvyšší prioritou a jedno z kritérií kvality.
- Zajistit vysokou a stabilní úroveň kvality produktů a služeb, které převyšují očekávání našich zákazníků.
- Kvalita a hodnota, které poskytujeme našim zákazníkům, jsou v rukách všech zaměstnanců naší organizace. Pracujeme společně, abychom dodali výrobky a služby s vysokou úrovní kvality. Každý z nás musí stále zlepšovat kvalitu své práce.
- Implementovat a rozvíjet systém soustavného vzdělávání pro všechny zaměstnance na všech úrovních v organizaci, aby se zlepšovaly jejich technické a odborné schopnosti.
- Dosáhnout standardní světové úrovně systému managementu kvality a udržet tento trend pomocí neustálého zlepšování.
Ve společnosti jsou definovány hlavní, řídící a podpůrné procesy a jejich vzájemné vazby. Všechny procesy a jejich výkonnost jsou stále sledovány, pravidelně hodnoceny a analyzovány. Na základě sledování a analýz jsou v procesech zaváděna nápravná opatření nutná pro splnění daných cílů a pro neustálé zlepšování na všech úrovních.
Základní principy systému řízení
Zaměření na zákazníka
Jsme závislí na svých zákaznících, a proto máme rozumět současným a budoucím potřebám zákazníků, máme plnit jejich požadavky a snažit se předvídat jejichočekávání.
Vedení a řízení zaměstnanců
Vedoucí prosazují soulad účelu a zaměření společnosti. Vytvářejí a udržují interní prostředí, v němž se mohou lidé plně zapojit při dosahování cílů společnosti.
Zapojení všech zaměstnanců
Lidé na všech úrovních jsou základem naší společnosti a jejich plné zapojení umožňuje využít jejich schopnosti ve prospěch společnosti.
Procesní přístup
Požadovaného výsledku se dosáhne mnohem účinněji, jsou-li činnosti a související zdroje řízeny jako proces.
Systémový přístup k řízení
Identifikování, porozumění a řízení vzájemně souvisejících procesů jako systému přispívá k efektivnosti a účinnosti naší společnosti při dosahování jejích cílů.
Neustálé zlepšování
Neustálé zlepšování celkové výkonnosti naší společnosti je trvalým cílem organizace.
Přístup k rozhodování zakládající se na faktech
Efektivní rozhodnutí jsou založena na analýze údajů a informací.
Vzájemně prospěšné dodavatelské vztahy
Naše společnost a dodavatelé jsou vzájemně závislí a vzájemně prospěšný vztah zvyšuje schopnost vytvářet hodnotu.
CERTIFIKACE ISO 9001:2015
Vše výše uvedené je pravidelně ověřováno externími audity prováděnými společností BSI (British Standards Institution) dle požadavků normy ISO 9001:2015.